پرستاری از بیماران سرطانی | طبیب اول

مرکز نگهداری و پرستاری از بیماران سرطانی


پرستاری از بیماران سرطانی

آیا با پرستاری از بیماران سرطانی آشنا هستید؟

آیا مراکزی برای پرستاری از بیماران سرطانی سراغ دارید؟

امروزه با پیشرفت های علمی و تکنولوژی ، چشم انداز درمانی بیماران سرطانی ، به میزان بالایی بهبود پیدا کرده است. به هرحال در نتیجه بیماری های زمینه ای یا ماهیت درمان های مختلف بیماران سرطانی ممکن است مشکلات ثانویه ی متعددی مانند افت شمارش گلبول های سفید، عفونت ، خونریزی ، مشکلات پوستی وگوارشی، خستگی و استرس های روانی را تجربه کنند.

پرستاری از بیماران سرطانی از جمله مواردی است که مرکزپزشکی پرستاری طبیب اول اعمال می دارد. همچنین این مرکز با دارا بودن بهترین و مجرب ترین کادر پزشکی و پرسنلی آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان می باشد.  به منظور دستیابی به خدمات این مرکز می توانید با شماره های پایین محتوای پیش رو تماس حاصل نمایید.

مراقبت از بیماران سرطانی شامل طیف وسیعی از تکنیک های مراقبتی به نسبت مرحله ی سرطان و آسیب های وارده ی آن ، می باشد. معمولا سرطان محدوده ی جنسی و سنی خاصی ندارد و احتمال دارد هر فردی را در هر سنی درگیر سازد. همچنین با توجه به تنوع امروزی سرطان ها، نقاط مختلفی از بدن تحت تاثیر سرطان قرار می گیرند.

اهمیت پرستاری از بیماران سرطانی

لازم به ذکر است ، مراقبت و پرستاری از بیماران سرطانی ، مسئولیت مهم و زیادی دارند. زیرا افراد سرطانی هم جسمی و هم روحی در معرض آسیب قرار می گیرند. بنابراین لازم است تا پرستار به تمامی جوانب دقت کند و شرایط روحی مناسب و مساعدی را برای فرد ایجاد کند. زیرا مراقب و پرستار نقش مهم و بسزایی را در روند بهبودی و درمان افراد سرطانی ، ایفا می کند و می تواند سبب ایجاد تاثیرات مثبت در فرد به هنگام مواجه شدن با بیماری ، شود.

بسته به نوع سرطان ، ارگان های درگیر و مرحله ی درمانی ، از تکنیک های پرستاری و مراقبت  خاصی ،  استفاده می شود.

پرستاری از بیماران سرطانی
پرستاری از بیماران سرطانی

مرکز خدمات پزشکی و پرستاری طبیب اول در راستای ارائه ی خدمات با کیفیت ، دارای کادر مجرب و متخصص در زمینه ی مراقبت از بیماران سرطانی است.

نکات مهم در پرستاری از بیماران

  • دادن داروها ( سر تایم مقرر )
  • کنترل و مدیریت تاثیرات جانبی بیماری
  • گزارش از شرایط جسمی و روحی بیمار
  • ارتباط مناسب با اعضای خانواده ی فرد مبتلا به سرطان به منظور آگاه سازی آن ها از روند مراقبتی بیمار
  • افزایش روحیه ی فرد بیمار برای مقابله ی بهتر و موفق با سرطان
  • کمک به تسریع روند بهبودی فرد بیمار

با توجه به اینکه ، سیستم ایمنی و دفاعی بدن فرد مبتلا به سرطان زمانی که تحت درمان از طریق شیمی درمانی و یا پرتو درمانی و سایر تکنیک های درمانی قرار می گیرد ، تضعیف می شود و میزان گلبول های سفید خون بیمار که مسئول مبارزه با عوامل بیماری زا هستند، کاهش می یابد.

با ضعیف شدن خط دفاعی بدن بیمار مبتلا به سرطان ، فرد در مقابله با ورود عوامل بیگانه و سایر بیماری ها توانایی کمتری پیدا می کند و به منظور پیشگیری از ایجاد بیماری ، باید نکات مراقبتی و بهداشتی را با دقت بالا مد نظر قرار داد.

اطلاعات تماس و آدرس مرکز طبیب اول

تهران ، خیابان مدنی بالاتر از مترو سبلان – روبروی بانک ملت – نبش خیابان نوری ، واحد۵

تلفن:  ۷۷۰۳۳۰۲۴-۰۲۱

تلفن:  ۷۷۰۳۳۰۲۶-۰۲۱

مشاوره پزشکی:  ۰۹۱۲۳۳۵۶۳۸۸

مشاوره پرستاری: ۰۹۱۲۸۳۵۶۳۸۸

چنانچه نیاز به مشاوره با کارشناسان ما دارید منتظر صدای گرمتان هستیم

سلامتی روز افزون شما آرزوی همیشگی ماست

مرکز پرستاری در منزل طبیب اول در نقشه گوگل

برای امتیاز دادن کلیک کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + بیست =