ویزیت پزشک در منزل | طبیب اول

بهترین مرکز ویزیت پزشک در خانه های شما


با ویزیت پزشک در منزل آرامش بیشتری داشته باشید !

در سال های اخیر شنیدن ویزیت پزشک در منزل جمله ای کلیشه ای و دور از ذهن بود. اما امروزه شاهد به حقیقت پیوستن این امر مهم می باشیم.

با صنعتی شدن جوامع امروزی زندگی ها رنگ ماشینی شدن بخود گرفته اند. یعنی بسیاری از امور از راه های آسان و راحت قابل انجام می باشند.

بطور مثال دیگر نیازی به ایستادن در صف های طولانی و کلافه کننده ی بانک ها نمی باشد و از طریق برنامه های مختلف اینترنتی می توان امور بانکی را ظرف مدت بسیار کوتاه بطور کامل انجام داد.

 مرکز پرستاری در منزل طبیب اول  ، با دارا بودن  کادر درمانی و پرستاران حرفه ای و مجرب می تواند، اقدامات درمانی و پرستاری را در منزل برای شما و عزیزانتان با مجهزترین دستگاه های پزشکی و درمانی، انجام دهد.

به منظور دستیابی به خدمات این مرکز می توانید با شماره های پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید

مزایای ویزیت در منزل

حال شاید با خود فکر کنید که انجام امور پزشکی و درمانی چه ارتباطی با مطالب بیان شده دارند؟

زمانی را در نظر بگیرید که خود یا یکی از عزیزانتان نیاز دارید برای انجام اقدامات درمانی به مراکز پزشکی مراجعه کنید. ترافیک های سنگین شهری، صف های طولانی نوبت دهی و … دغدغه ی مراجعین به مراکز درمانی می باشد.

تعداد افراد شاغل در خانواده نسبت به سال های اخیر بیشتر شده است. دغدغه های شغلی یکی از نکات تاثیر گذار در روند طبیعی زندگی افراد می باشد.

شاید برای خود شما نیز اتفاق افتاده باشد که برای مراجعه به پزشک نیاز به گرفتن مرخصی داشته باشید.

حال در نظر داشته باشید که مراجعه به پزشک تنها مرحله ی اول می باشد. در ادامه انجام هرکدام از اقدامات درمانی لازم مثل: انجام آزمایش، تزریق دارو و یا در مواقعی فیزیوتراپی و … مدت زمان بیشتری بطول می انجامد.

ویزیت پزشک در منزل
ویزیت پزشک در منزل

درمان در منزل

علاوه بر نکات فوق الذکر، برخی افراد به دلیل کهولت سن، بیماری، شرایط ویژه ی جسمانی و… نیاز به مراقبت و تحت نظر پزشک بودن دارند. تردد این افراد در سطح شهر برای رفتن به مراکز درمانی سخت می باشد.

بطور مثال یک زن باردار را در نظر بگیرید. یک خانم باردار برای انجام سونوگرافی یا سایر اقدامات درمانی مورد نیاز، در طول بارداری خود لازم است به مراکز درمانی و مجهز مراجعه نماید.

ماندن در ترافیک های سنگین و طولانی مدت، صف های طولانی نوبت دهی و … شرایط سخت و دشواری را برای زنان باردار بوجود می آورد.

آیا راهکاری برای جبران این زمان تلف شده وجود دارد؟

پاسخ به سوال فوق مثبت است. همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد امروزه با ظهور موسسات پزشکی و پرستاری در منزل می توان نیازهای درمانی و مراقبتی افراد را در منزل و در شرایط مناسب و راحت پاسخ گفت.

ویزیت پزشک در منزل
ویزیت پزشک در منزل

موسسه پزشکی و پرستاری طبیب اول در راستای ویزیت پزشک در منزل و انجام اقدامات درمانی و خدمات پرستاری در منزل ، دارای کادری متشکل از پزشکان متخصص ، پرستاران خبره و آموزش دیده و تجهیزات پیشرفته ی پزشکی می باشد.

این موسسه سابقه ای درخشان در ارائه ی خدمات درمانی و مراقبتی در منزل مانند:  تزریقات در منزل، پرستاری در منزل، ویزیت پزشک در منزل ، سونوگرافی در منزل ، فیزیوتراپی در منزل  و… دارد.

نتیجه گیری

سالمندان ، افراد معلول، زنان باردار و… از جمله اشخاصی می باشند که می توانند از ویزیت پزشک در منزل بجای مراجعه به مراکز درمانی با مسافت و صف های طولانی نوبت دهی، بهره گیرند.

ویزیت و انجام اقدامات درمانی مورد نیاز در منزل شرایطی بسیار مطلوب برای فرد ایجاد می کند که این امر باعث تقویت اطمینان خاطر و آرامش فرد می شود.

اطلاعات تماس و آدرس مرکز طبیب اول

تهران ، خیابان مدنی بالاتر از مترو سبلان – روبروی بانک ملت – نبش خیابان نوری ، واحد۵

تلفن:  ۷۷۰۳۳۰۲۴-۰۲۱

تلفن:  ۷۷۰۳۳۰۲۶-۰۲۱

مشاوره پزشکی:  ۰۹۱۲۳۳۵۶۳۸۸

مشاوره پرستاری: ۰۹۱۲۸۳۵۶۳۸۸

چنانچه نیاز به مشاوره با کارشناسان ما دارید منتظر صدای گرمتان هستیم

سلامتی روز افزون شما آرزوی همیشگی ماست

مرکز پرستاری در منزل طبیب اول در نقشه گوگل

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 6 =