درمان بیماران در منزل | طبیب اول

بهترین پرستاران درمان در منزل استان تهران

درمان در منزل از جمله مواردی است که مرکزپزشکی پرستاری طبیب اول اعمال می دارد، به منظور دستیابی به دیگر خدمات این مرکز بهتر است با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. ۷۷۰۳۳۰۲۴ این مرکز با دارا بودن بهترین پزشکان و مجرب ترین کادر پرسنلی به خدمات رسانی هموطنان اقدام می کنند.

اهمیت این موضوع بسیار مورد تاکید می باشد، این روش در سال های اخیر، در کل دنیا از استقبال زیادی برخوردار شده است به علت این که هم هزینه بیمارستان را برای دولت کم می کند و علاوه بر آن راحتی هایی دارد که از جمله: کمتر قرار گرفتن در معرض عفونت های داخل بیمارستان، بستری محدود و هم چنین عوارض جانبی بیمارستان، فوایدی که برای اطرافیان و همراهان نیز دارد زیرا این عارضه باعث کمتر شدن هزینه در منزل خواهد شد.

درمان در منزل | طبیب اول
درمان در منزل در کلیه مناطق تهران

اهمیت درمان در منزل

مرکزطبیب اول در پی فراهم آوردن موقعیت راحتی برای بیماران زخم بستری، شیمی درمانی، بیماری های مزمنی که نیاز به بستری دارند؛ بهترین بستر را فراهم می نماید .

یکی از خدمات این مرکز در این است که طول بستری شدن درمان در منزل و یا در بیمارستان ها را کمتر می کند و در منزل با نظارت تیم و مجموعه به ادامه درمان بیمار رسیدگی می کنند.

هماهنگی بیمار با پزشکان در بیمارستان

از دیگر خدمات این مرکزهماهنگی بیمار با پزشکان در بیمارستان می باشد. از سوی دیگر بیمارانی که نیاز به آی سی یو یا تنفس مصنوعی دارند را می توان با بهترین خدمات در منزل ارائه نماید، زیرا ممکن است بستری های طولانی مدت در آی سی یو بیماری و عفونت هایی را ایجاد کند که شرایط بیمار را پیچیده ترمی کند و هزینه های بیش از اندازه در آنجا و حتی عدم امکان تماس اطرافیان با بیمار در بیمارستان  را با مشکلاتی ایجاد کند.

انتقال بیمار به منزل

اما مرکزطبیب اول با منتقل نمودن بیمار به منزل علاوه بر این که تمام این امکانات را فراهم می کند باعث کاهش هزینه نیز خواهد شد.
مرکزطبیب اول با دارا بودن پرستاران مجرب و آموزش دیده  بهترین خدمت را به این بیماران ارائه می دهد.

همچنین این مرکز قادر است که تمام هماهنگی های لازم را با تیم پزشکان عمومی، پزشکان تخصصی، پزشکان بیهوشی و… در منزل ، موقعیت راحتی را ایجاد کند. این مرکز هم چنین  در صورت لزوم برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی و سایر آزمایشات بالینی بهترین موقعیت را برای بیمار ایجاد می کند.

نگهداری از بیماران

نگهداری از سالمند شامل گروه مختلفی از پرسنل هایی است که به نگهداری و مراقبت از بیمارمی پردازد.
مثلا بیماری که خیلی بدحال نمی باشد را می توان در حد قرار دادن یک مراقب و پرستار ساده یعنی پرستاری که نیاز به اطلاعات زیادی نداشته باشد را با مبالغی کمتر در اختیارشون قرار داد.

 همراه سالمند یا مراقب از بیمار

باید بگوییم که این گونه افراد سابقه کار و خدمات را دارند و تمایل به نگهداری از سالمند را به صورت شبانه روزی از خود نشان می دهند.

گاهی بیمارانی وجود دارند که نیاز به مراقبت بیشتری دارند و جراحی هایی را اعمال کرده اند مانند: جراحی های کمر و یا جراحی هایی که از نظر توانی و حرکت کردن برایشان مشکل ایجاد نموده است را که ممکن است که بعد از جراحی نیاز به مراقبت هایی دارد که پرستاری جهت اعمال برخی از امور کمک نماید را پیدا می کنند که باید فیزیوتراپی مختصری نیز به همراه داشته باشد که مرکزطبیب اول از پرسنل های کمک بهیار، در بیمارستان کار کرده اند را استفاده می نمایند.

یادآور می شویم که ممکن است که از لحاظ هزینه بیشتر از گروه اول را شامل شود، که این افراد جزء پرسنل های گروه دوم ما می باشند.

پرستاران ICU

نوع دیگری از پرستاران در مرکز وجود دارد که به بیماران بدحالی که نیاز به تزریق و یا کنترل علائم حیاتی دارند، کمک رسانی می نمایند.

همچنین پرستاران ICU CARE نیز هستند که خدمت رسانی به بیماران حاد و بسیار بدحال نیز وجود دارد که نیاز به دارو درمان منظم و به مراقبت های ویژه و اساسی دارند، این گروه ها مجموعه ای از پرستاران مرکزپزشکی پرستاری طبیب اول می باشند که در حال فعالیت و خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشند.

استفاده از پرستاران کمک بهیار

باید یاد آور شویم که بیمارانی که در دوره دارو درمان هستند را از پرستاران مجرب استفاده می کنند. ممکن است که پرستاران کمک بهیار فقط برای چند ماه در خدمت بیماران باشند که مرکزطبیب اول تمام این امکانات را برای بیماران فراهم می کند.

درمان در منزل - طبیب اول
درمان در منزل – طبیب اول

پرستاری از بیماران شیمی درمانی

این گونه بیماران چون نیاز به مراقبت های ویژه و ایجاد هماهنگی با پزشکان خود دارند، در صورت تمایل خودشان و صلاحیت پزشک مرکزپرستاری طبیب اول توانایی ایجاد تمام امکانات و حتی تزریق داروهای شیمی درمانی  را به این دسته از بیماران ارائه می دهد.

اما باید متذکر شویم که پزشکان این افراد تمایل ندارند که در منزل نگهداری شوند و خواهان ماندن بیمار در کلینیک یا بیمارستان خود هستند به همین دلیل فقط در صورت تمایل مرکز پرستاری طبیب اول کمک رسانی می نماید.

پیشنهاد طبیب اول

خدمات منزلی طبیب اول رفع هرگونه عارضه و یا تزریق خون برای این بیماران می باشد حتی با فراهم نمودن امکانات تزریق آنتی بیوتیک ها راحتی را برایشان فراهم می کند. این دسته از پرستاران نیز آماده ای نگهداری از بیماران شیمی درمانی در منزل می باشند که تمام خدمات را برای بیمار فراهم می کنند که شایان ذکر است که بگوییم این پرستاران آموزش دیده و مدرک گرفته اند که دارای چندین سال سابقه کار در مراکز عمومی هستند.

اطلاعات تماس و آدرس مرکز طبیب اول

تهران، خیابان مدنی بالاتر از مترو سبلان – روبروی بانک ملت – پلاک ١٠٣۴ طبقه سوم ، واحد۵

۰۲۱-۸۸۴۴۸۴۳۲

—————————

۰۹۱۲۳۳۵۶۳۸۸ 

۰۹۱۲۸۳۵۶۳۸۸

مرکز پرستاری در منزل طبیب اول در نقشه گوگل

۵/۵ - (۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =