سرم تراپی در منزل

نیاز به خدمات پزشکی و پرستاری برای تمامی خانواده ها وجود خواهد داشت . که یکی از آنها سرم تراپی در منزل می باشد، با وجود تمام پیشرفت ها و ترافیک های بین شهری نیاز و دسترسی به مطب های پزشکی در ساعات شبانه روز برای هر خانواده ای ممکن است رخ دهد . گاهی اوقات امکان جابجایی سالمندان در خانواده ها نیست و نیاز به استفاده از خدمات شبانه روزی پرستاری در منزل به نسبت دیگر افراد بیشتر خواهد بود .

خدمات پرستاری در منزل

با این وجود نیاز به خدمات پرستاری در منزل با توجه به شرایط فرد وجود خواهد داشت.

در صورتی که شخصی به سرم تراپی در منزل در زمان های خاصی نیاز داشته باشد و با توجه به شرایط موجود نتواند به مراکز درمانی مراجعه نماید، می تواند با کمک گرفتن از خدمات پرستاری در منزل این نیاز خود را برطرف نماید . بهتر است از انجام سرم تراپی توسط افراد غیر متخصص اجتناب ورزید، زیرا انجام نادرست آن می تواند روند درمان و سلامتی فرد را به خطر اندازد .

مرکز خدمات پرستاری طبیب اول این نیاز را برای شما برطرف می کند تا سرم خود را در منزل و در زمان تعیین شده انجام دهید.

در صورتی که به هر دلیلی نتوانید به مراکز درمانی مراجعه نمایید می تواند از خدمات پرستاری در منزل ما کمک بگیرید .

سرم تراپی در منزل
سرم تراپی در منزل

مزایای سرم تراپی در منزل

سرم تراپی در منزل توسط پرستاران خبره همراه با تجهیزات کاملاً استریل و بهداشتی انجام می گردد. در صورتی که فرد نیاز به درمان خاص دیگری نیاز داشته باشد پس از بررسی های لازم درمان انجام می شود .

بهیار کیست و چه وظایفی دارد ؟

بهیار زیر شاخه ای از دانش پزشکی است که ترکیبی از دانش و مهارت رفتاری می باشد . شرح وظایف بهیار عبارت است از: ارائه خدمات درمانی و پزشکی، مراقبت از بیماران در منازل، بیمارستان ها و مراکز نگهداری از سالمندان و غیره می باشد .

آیا امکان تعویض پرستار در طول دوره درمان وجود دارد ؟

یکی از سوالات شایع اکثر افرادی که پرستار در منزل دارند این است که آیا پس از مدتی امکان تعویض پرستار وجود دارد .
در این صورت باید گفت اگر در طول مدت دوره درمان خود تمایل داشته باشید تا پرستار خود را تعویض نمایید کافی است تنها با مرکز خدمات پرستاری طبیب اول تماس برقرار کرده و هماهنگی های لازم را انجام دهید .

مرکز خدمات پزشکی و پرستاری طبیب اول شیوه مدرن پرستاری در منزل می باشد، که با استفاده از تجهیزات کامل پزشکی و دارا بودن کادر مجرب درمانی و پرستاران حرفه ای می تواند، اقدامات درمانی و پرستاری را در منزل برای شما و عزیزانتان ارائه دهد. به منظور دستیابی به خدمات این مرکز می توانید با شماره های پایین صفحه تماس حاصل فرمایید.

هزینه سرم تراپی در منزل

هزینه خدمات پرستاری با توجه به نوع خدمات متفاوت خواهد بود با این وجود هزینه سرم تراپی با توجه نوع وسایل مورد استفاده، تعرفه های پزشکی و هزینه ایاب و ذهاب مشخص می گردد.

لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه های خدمات پرستاری در منزل بهتر است به مرکز پرستاری خوب در منزل مراجعه نمایید.

پیشنهاد ما به شما سروران گرامی

برای استفاده ازخدمات مرکز پرستاری طبیب اول ، می توانید با برقراری تماس با این موسسه از ارائه خدمات پرستاری در منزل، این مجموعه استفاده کنید.

با اطلاع رسانی به این موسسه، تیم پرستاری مجرب و حرفه ای به محل اعزام می شوند و نمونه گیری و آزمایش های مربوطه در منزل، طی زمان کوتاه انجام می شوند .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بهترین مرکز پرستاری در تهران مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس و آدرس مرکز طبیب اول

تهران ، خیابان مدنی بالاتر از مترو سبلان – روبروی بانک ملت – نبش خیابان نوری ، واحد۵

تلفن:  ۷۷۰۳۳۰۲۴-۰۲۱

تلفن:  ۷۷۰۳۳۰۲۶-۰۲۱

مشاوره پزشکی:  ۰۹۱۲۳۳۵۶۳۸۸

مشاوره پرستاری: ۰۹۱۲۸۳۵۶۳۸۸

چنانچه نیاز به مشاوره با کارشناسان ما دارید منتظر صدای گرمتان هستیم

سلامتی روز افزون شما آرزوی ماست

مرکز پرستاری در منزل طبیب اول در نقشه گوگل

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =