مراقبت از بیماران اوتیسم | طبیب اول

بهترین مرکز مراقبت از بیماران اوتیسم در تهران


مراقبت از بیماران اوتیسم در بهترین مرکز پرستاری تهران

از مراقبت از بیماران اوتیسم چه می دانید؟

بیماران اوتیسم چه علائمی دارند؟

با خواندن این مقاله می توانید اطلاعات خود را درباره ی مراقبت از بیماران اوتیسم بالا ببرید.

بیماری اوتیسم چیست؟

اوتیسم یک نوع اختلال رشدی می باشد که با ایجاد علائم متفاوتی در نحوه ی صحبت کردن و ارتباطات رفتاری ، در فرد مشهود می شود.

متاسفانه طبق بررسی های بعمل آمده اوتیسم یا همان Autism ، یک بیماری همیشگی است و راه درمان دائمی برای این بیماری تا به امروز ابداع نشده است. اما می توان از طریق تکنیک هایی این بیماری و عوارض ناشی از آن را تحت کنترل گرفت.

پرستاری از سالمندان  از جمله مواردی است که مرکز پزشکی پرستاری طبیب اول اعمال می دارد. همچنین این مرکز با دارا بودن بهترین و مجرب ترین کادر پزشکی و پرسنلی ، آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان می باشد.  به منظور دستیابی به خدمات این مرکز می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

علائم بیماری اوتیسم

  • به بیانی ساده تر اوتیسم یک اختلال  در رشد مغز است که نسبت به برقراری روابط اجتماعی و مهارت های ارتباطی تاثیر می گذارد و این بیماری در پسران ۴ برابر بیشتر از دختران شایع می باشد.
  • اوتیستیک ها در برقراری ارتباط کلامی یا غیرکلامی  با سایر افراد ، بازی کردن ، صحبت کردن و بیان نیازهای خود دچار مشکل هستند و ارتباط با دنیای خارج برای آن ها امری دشوار است.
  • از علائم مشهود بیماری اوتیسم در افراد می توان به ؛ انجام رفتار تکراری ، پاسخ نامناسب و بی ارتباط به سوال ها و… اشاره کرد.

نکات مهم در مراقبت از بیماران

لازم به ذکر است بیماری عقب ماندگی ذهنی و یا عقب ماندگی جسمی مبحثی مجزا با اوتیسم می باشد و اوتیسم عقب ماندگی تلقی نمی شود. جالب توجه می باشد که بدانید ، طبق تحقیقات بعمل آمده و پژوهش های انجام شده ؛ در دانشگاه های معتبر جهانی مانند دانشگاه کمبریج ، احتمالا افراد بزرگی مانند نیوتون و انیشتین مبتلا به اوتیسم بوده اند.

مراقبت از بیماران اوتیسم
مراقبت از بیماران اوتیسم

بسیاری از کودکان مبتلا به اوتیسم مانند افراد عادی جامعه در مدارس عادی مشغول به تحصیل هستند ، و در اجتماع رفت و آمد می کنند.

تنها نکته ی قابل توجه در نگهداری از بیماران اوتیسم ، نحوه ی برخورد با افراد مبتلا به اوتیسم می باشد.

مسیر پیشرفت

اوتیسم به منزله ی پایان یک زندگی شیرین و راحت نمی باشد، بلکه با افزایش آگاهی نسبت به اوتیسم می توان افراد اوتیسمی را در مسیر پیشرفت قرار داد تا مانند هر انسان عادی دیگر زندگی خود را به نحو احسن ادامه دهند. حتی در مواردی مشاهده شده است که یک فرد اوتیسمی به درجات بالای علمی دست یافته است.

پرستاری و مراقبت در طبیب اول

پرستاری که برای مراقبت از بیماران اوتیسم در نظر گرفته می شود باید مهارت و دانش بالایی داشته باشد تا فرد اوتیسمی به او اعتماد کند و در کنار او آرامش داشته باشد. زیرا تنها در این صورت است که پرستار می تواند به نحو احسن به مراقبت از بیماران اوتیسم بپردازد و باعث شکوفایی استعداد های این بیماران شود.

اطلاعات تماس و آدرس مرکز طبیب اول

تهران ، خیابان مدنی بالاتر از مترو سبلان – روبروی بانک ملت – نبش خیابان نوری ، واحد۵

تلفن:  ۷۷۰۳۳۰۲۴-۰۲۱

تلفن:  ۷۷۰۳۳۰۲۶-۰۲۱

مشاوره پزشکی:  ۰۹۱۲۳۳۵۶۳۸۸

مشاوره پرستاری: ۰۹۱۲۸۳۵۶۳۸۸

چنانچه نیاز به مشاوره با کارشناسان ما دارید منتظر صدای گرمتان هستیم

سلامتی روز افزون شما آرزوی همیشگی ماست

مرکز پرستاری در منزل طبیب اول در نقشه گوگل

۲/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + نه =